تثبیت نرخ مبادله ای ارزها در روز یکشنبه
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
بخش خصوصی با بهره ۲۰ درصد تولید و صادرات می‌کند
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
نمایش همه

امنیت شغلی کارگران صنایع چوب و کاغذ مازندران تضمین شود

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تقویت ثبات شغلی در واحدهای تولیدی، گفت: امنیت شغلی کارگران صنایع چوب و کاغذ مازندران تضمین شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمود حجتی در جلسه بررسی و حمایت همه جانبه از فعالیت‌های صنایع چوب و کاغذ مازندران بر حمایت همه جانبه از فعالیت‌های شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه بخشنامه‌ها و قانون نباید مانع فعالیت این شرکت بزرگ و مهم شود بر امنیت شغلی کارکنان این مجموعه تاکید کرد.
حجتی افزود: چنانچه مشکلی در مسیر فعالیت صنایع چوب و کاغذ وجود دارد باید این مشکلات رفع شود.
محمد محمدپور، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت: در این جلسه بر افزایش سرمایه توسط سهامداران، حفظ امنیت شغلی کارکنان، توسعه فعالیت‌های این شرکت و تقسیط بدهی تاکید شد.
وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد حجم تولیدات این شرکت از ظرفیت پروانه بهره برداری آن که بالغ بر ۱۸۰ هزار تن بوده عبور کند.
محمدپور تصریح کرد: هم اکنون این شرکت رکورد روزهای فعالیت مستمر بدون توقف را در دوران کاری خود کسب کرده و آمار صادرات صنایع چوب و کاغذ مازندران به کشورهای مختلف هم اکنون از مرز ۱۰ هزار تن گذشته است.
وی خاطرنشان کرد: مشکل عمده شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران غیر از تعجیل زودهنگام در اجرای قانون تنفس جنگل، عدم امکان رقابت با وارد کنندگان کاغذ بوده چرا که وارد کنندگان کاغذ از معافیت مالیات بر ارزش افزوده برخوردار بوده اما این شرکت مجبور است برای واردات مواد اولیه خود مالیات ارزش بر افزوده بپردازد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: اعطای تسهیلات کم بهره جهت واردات اقلام مورد نیاز به این شرکت نیز می‌تواند کمک حال موثری برای بیشتر شدن فعالیت‌های صنایع چوب و کاغذ مازندران باشد.

دیدگاه ها بسته شده است