تغییر قیمت کالاها دیگر دلبخواهی نیست!
دی ۲۹, ۱۴۰۰
تولید کاغذ چاپ و تحریر در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از سر گرفته شد
دی ۲۹, ۱۴۰۰
نمایش همه

بزودی افتتاح کارخانه کاغذهای بسته بندی در عمان

شرکت کاغذ کیریاس یک کارخانه بازیافت کاغذ در استان البطینه شمالی با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن در روز و هزینه سرمایه گذاری ۱۵ میلیون ریال عمانی بزودی افتتاح می گردد.

ناصر بن علی الحسنی، مدیر پروژه در کارخانه کاغذ کریاس، گفت: این کارخانه روی بازیافت کاغذ و ضایعات مقوا کار می کند.
سالانه بیش از ۲۰۰۰۰۰ تن تولید می کند که نشان دهنده بازیافت درصد زیادی از ضایعات کاغذ در سلطان نشین است.
الحسنی تصریح کرد: این کارخانه با ایجاد فرصت های شغلی مستقیم و غیرمستقیم پس از هماهنگی با مراجع ذیربط در مراحلی به ارزش افزوده در اقتصاد ملی دست خواهد یافت و برای تامین نیاز بازار داخلی و کاهش واردات خام تلاش خواهد کرد.
مواد و فرصت های شغلی در بخش لجستیک و سایر خدمات را علاوه بر آن افزایش می دهد.
کارخانه قادر خواهد بود مازاد تولید را به خارج از سلطان نشین صادر کند و ما با Beeah همکاری خواهیم کرد تا کمپین های آموزشی در مورد مکانیسم مقابله با کاغذ انجام دهیم. و ضایعات مقوا در راه های جداسازی آنها از منبع برای امکان بازیافت آنها.”
کمیل بن احمد اللواتی، رئیس بخش توسعه بازرگانی شرکت هلدینگ خدمات زیست محیطی عمان «بیعه» افزود: «بیعه از پروژه‌های بازیافت حمایت می‌کند تا به اهداف راهبردی خود برای انحراف زباله‌ها از دفن زباله‌های مهندسی دست یابد. و حمایت از اقتصاد ملی».
ابتکار تاسیس این کارخانه جهشی در زمینه بازیافت ضایعات کاغذ و مقوا است زیرا با ایجاد محصولاتی با ارزش اقتصادی که به عرضه بازار داخلی و ایجاد فرصت برای خرد و متوسط ​​کمک می کند، به مدیریت پایدار این زباله ها کمک می کند. 

دیدگاه ها بسته شده است