کدام واردکنندگان از بررسی سابقه معاف شدند؟
خرداد ۹, ۱۳۹۹
تسهیلات بانکی به اعضای شرکت تعاونی
خرداد ۹, ۱۳۹۹
نمایش همه

بهربرداری از واحد صنعتی، تولیدی کاغذ زاگرس در سال ۹۹

با تکمیل و بهره برداری از کاغذ سازی زاگرس برای ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز فارس،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازدید از کارخانجات کاغذ سازی درحال ساخت زاگرس با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی کارخانه کاغذسازی زاگرس در محدوده صنعتی شهرستان زرقان، ابراز امیدواری کرد با رفع مشکلات و نصب تجهیزات و ماشین آلات خریداری شده این طرح به زودی شاهد بهره‌برداری از این مجتمع صنعتی، تولیدی باشیم.

ایزدی در این بازدید با اشاره به اینکه این کارخانه زمینه ساز اشتغال مستقیم بیش از ۳۵۰ نفر خواهد بود گفت: تکمیل و بهره برداری کاغد سازی زاگرس بعنوان صنعت پایه گامی موثر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده شده در کارخانه کاغذ سازی زاگرس بر اساس فناوری، تکنولوژی و دانش روز دنیاست که با بهره‌برداری از این خط تولید، به طور میانگین سالیانه حدود ۸۰ هزار تن انواع کاغذ، کرافت، لاینر، تست لاینر، تحریر تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

ایزدی یادآور شد: در این کارخانه علاوه بر ایجاد خطوط تولید کاغذ، با کاربرد محصولات تولیدی در مصارف عمومی (ورق، کارتن و تحریر) یک نیروگاه ۲۵ مگاواتی نیز در حال راه‌اندازی است که علاوه بر تولید کاغد، تولید برق نیز خواهد داشت، لذا تلاش برای حضور جدی و توانمند در بازار‌های خارجی و فراهم آوردن امکان صادرات محصول به خارج از کشور ازجمله راهبرد‌های مدیریتی این شرکت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه کاغذ کالایی راهبردی و قابل اعتمادترین وسیله انتقال اندیشه بشر و به طور کلی صنعت کاغذ جزء صنایع استراتژیک شمرده می‌شود، اظهار کرد: بهره‌برداری از این طرح و سایر واحد‌های بزرگ تولیدی در استان و کشور نیز موجب جهش تولید وتوسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولید کالای بومی در فضای کسب و کار بهتر خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده است