سمینار تعویض پذیری تجهیزات و قطعات ، قابلیت اطمینان در خطوط تولید کاغذ و کارتن ، دستگاه ها و لوازم یدکی
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷
ضوابط جدید ترخیص انواع کاغذ اعلام شد + سند
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷
نمایش همه

تعاونی برتر برای سه سال مداوم

شهرت ، محبوبیت ، دقت ، صداقت ، خوش قولی ، نظم و انضباط ، آموزش و . . . شرکت تعاونی اعضای انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق سرزد زبانها شده است . اینها فقط تشخیص اعضاء و مشتریان شرکت تعاونی نمی باشد . بلکه وزارت تعاون نیز به داشتن چنین تعاونی ای به خود می بالد به طوریکه اخیراً معاون محترم وزیر تعاون جناب آقای دکتر کلانتری و همینطور مدیر کل وزارت تعاون جناب آقای دکتر محمدی از شرکت تعاونی بازدید بعمل آوردند و شاید با این دیدار ، علاوه بر قدر دانی از تلاش و شکوفایی شرکت تعاونی اعضای انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق می خواستند از نزدیک در محل شرکت تعاونی از عملکرد این شرکت بازدید بعمل آورند و تمام مستندات را به چشم خود ببینند .
در اینجا با افتخار اعلام می دارد شرکت تعاونی اعضای انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق برای سومین سال متوالی تعاونی برتر کشور انتخاب شد و یک افتخار دیگر به افتخارات تعاونی اضافه گردید .
آفرین بر اعضاء هیئت مدیره تعاونی ، آفرین بر اعضاء محترم تعاونی که همگی یک دست و یک صدا در تعاونی حضور دارند . آفرین بر مدیریت مدیر تعاونی که بالحق در این تعاونی با جان و دل و هوشیاری وقت گذاشته و توانست یک تعاونی فعال ایجاد نماید و آفرین بر همکاران مستقر در تعاونی که همیار مدیریت تعاونی در پیشبرد اهداف آن می باشند . به همین مناسبت وزارت تعاون جشنواره ای در تاریخ ۱۲ شهریور ماه در سالن تلاش ، واقع در چهار راه پارک وی از ساعت ۱۵ الی ۱۸ تدارک دیده است که از شما نیز دعوت می گردد در جشن تعاونی های برتر شرکت فرمایید .

دیدگاه ها بسته شده است