تقدیر از غرفه های برتر سومین نمایشگاه تخصصی کاغذ و مقوا

بازارهای صادرات کاغذ با تصمیمات یک شبه دولت از بین می‌روند
تیر ۲۹, ۱۳۹۹
رحمانی فضلی: برخوردهای قانونی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان اجتناب ناپذیر است
تیر ۲۹, ۱۳۹۹
نمایش همه

تقدیر از غرفه های برتر سومین نمایشگاه تخصصی کاغذ و مقوا

با حضور مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا. ایران، از غرفه های برتر نمایشگاه سوم کاغذ، مقوا، محصولات سلولزی و صنایع وابسته تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی با حضور دکتر بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاهها،از غرفه های برتر در  سومین دوره نمایشگاه کاغذ،مقوا و صنایع وابسته  تقدیر به عمل آمد.
 در مراسم تقدیر از غرفه های برتر،دکتر حسین زاده با قدردانی از مشارکت کنندگان در نمایشگاه کاغذ و مقوا گفت: این تقدیر از تمام تولید کنندگان، عرضه کنندگان و مشارکت کنندگانی است  است که با وجود مشکلات و موانع موجود، هرگز دلسرد نشدند و اجازه ندادند که تولید  در این کشور متوقف شود.
 وی افزود: عزم و اراده شما تولید کنندگان و صنعتگران موجب شده تا امروز به رغم تمام مشکلات، صنعت کشور شاهد کمترین آسیب از شرایط کرونا باشد.
 حسین زاده با اعلام  قدردرانی و سپاس خود از تمام مشارکت کنندگان در نمایشگاه کاغذ و مقوا اظهار داشت: حضور شما در نمایشگاه با وجود  شیوع بیماری کرونا، هیچ گاه از یاد ما نخواهد رفت چرا که این مهم نشان دهنده آن است که شما عزیزان در سخت ترین زمان دست از تلاش و تولید و فعالیت اقتصادی نکشیدید و این بسیار ارزشمند است.
گفتنی است در مراسم معرفی شرکت های برتر از غرفه های صنایع چوب و کاغذ مازندران، آوا سلولز، کیمیا نگار سبز صدر، اطلس آرمان، گروه صنعتی  و تجاری  اقیانوس آرام، رنگ و کاغذ الوان ثابت، تین تجارت نیک، چاپ تک نگار، بانک سامان و ایرانیان رول تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده است