تهران میزبان اولین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی

اعتبارات برای حمایت از تولید هزینه نشد
خرداد ۱۰, ۱۳۹۷
جریمه و مالیات در انتظار صادرکنندگان متخلف
خرداد ۱۰, ۱۳۹۷
نمایش همه

تهران میزبان اولین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی

کارخانه‌ها، شرکت‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و صنعتگران حوزه کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات وابسته با حضور در اولین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی این صنعت که از ۶ تا ۹ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش خواهند گذاشت.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اولین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات وابسته، در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در این صنعت ضمن ارائه آخرین تکنولوژی‌های صنعت کاغذ و مقوا؛ با یکدیگر به تبادل اطلاعات و بررسی همکاری‌های مشترک خواهند پرداخت.
معرفی آخرین دستاوردهای تولیدی، صنعتی و فناوری شرکت‌های داخلی،ایجاد فرصت جهت بازاریابی‌های داخلی و خارجی، بهرمندی از دانش و تجربه سایر کشورها در زمینه موضوع نمایشگاه، معرفی و ورود آخرین دستاوردهای فناوری به داخل کشور، بیان فرصت‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی این حوزه و ایجاد زمینه تعامل تولید کنندگان و فعالان داخلی با شرکت‌های مرتبط خارجی، مهمترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین آلات وابسته است.
تاکنون حضور کشورهای چین، هند،پاکستان و ترکیه در اولین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته که در سالن های ۳۵ ، ۳۷A و فضای باز نمایشگاه برگزار خواهد شد، قطعی شده است و پیش بینی می شوند تا زمان برگزاری نمایشگاه چند کشور دیگر نیز حضور یابند.
رضا امیدی، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین الات تهران با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن ها و تعاونی های مرتبط برگزار می‌شود.
امیدی خاطرنشان کرد: این رویداد در سال ۹۷ که به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است با تکیه بر حمایت از توانمندی‌های داخلی برگزار می‌شود و سعی داریم تا راه‌های ورود تکنولوژی‌های نوین این حوزه به کشور را هموار کنیم.
گفتنی است مصرف سالانه کاغذ و مقوا در ایران حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن است و حجم وارادات نیز سالانه حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن است.
در بخش کاغذ چاپ و تحریر و روزنامه همچنان وارد کننده هستیم و متاسفانه از کارخانجات تولید کننده داخلی حمایت خاصی صورت نمی گیرد و کارخانجات این بخش با مشکلات زیادی روبرو هستند.
از طرفی در بخش کاغذ های بسته بندی در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته‌ایم و موفق شدیم در سال ۹۶ حدود ۱۰۰ هزار تن صادرات داشته باشیم.
علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن های ۸۸۷۹۵۶۲۵ و ۸۸۷۷۵۸۴۴ ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی http://www.ayandehandishan.ir مراجعه نمایند.

دیدگاه ها بسته شده است