طرح صنعتی تولید کاغذ از کربنات کلسیم در فارس ایجاد می‌شود
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷
کد تعرفه‌های ممنوعیت صادرات کاغذ و چای افزایش یافت
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷
نمایش همه

سیاست‌های محوری دولت بر روی طرح‌های دانش‌بنیان است

استاندار چهارمحال و بختیاری سیاست‌های محوری دولت بر روی طرح‌های دانش‌بنیان است و محور طرح‌های دانش بنیان ایجاد اشتغال و تکمیل زنجیره تولید است.

به گزارش ایسنا، «اقبال عباسی» ۲۹ مردادماه در حاشیه بازدید از طرح ملی سامانه پرتودهی چند منظوره گاما اظهار کرد: این مجموعه می‌تواند مجموعه مادری برای سایر صنایع باشد.

عباسی خاطرنشان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی استان حدود ۱۱۰ واحد تولیدی در حوزه کشاورزی و ۴۴ واحد در حوزه صنایع تبدیلی وجود دارد که بیش‌تر آن‌ها می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: طی یک ماه گذشته سه تا چهار مورد از واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی پروانه فعالیت دریافت کردند.

استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به کلنگ‌زنی کارخانه کارتن‌سازی با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰۰ تن و ایجاد اشتغال ۳۶ هزار نفر در منطقه‌ویژه اقتصادی، تصریح کرد: کارخانه‌داران و سرمایه‌داران می‌توانند  در کنار سایت پرتو دهی گاما که پوشش دهنده سایر طرح‌های تولیدی، سرمایه‌گذاری کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: سیاست‌های محوری دولت بر روی طرح‌های دانش‌بنیان است و محور طرح‌های دانش بنیان ایجاد اشتغال و تکمیل زنجیره تولید است.

در ادامه مدیرعامل شرکت شار پرتو ایرانیان گفت: این پروژه از سال ۸۹ توسط سازمان انرژی اتمی کلنگ زنی شد و امروز تمامی تجهیزات این سایت نصب شده است.

سید«رضا رفیعی» خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۸ میلیارد تومان هزینه ریالی این پروژه بوده و سه میلیون و ۵۰۰ هزار دلار منابع ارزی صرف این پروژه شده است.

دیدگاه ها بسته شده است