مجلس ساماندهی تعرفه‌های کاغذ را در دستور کار قرار داد/ خبرهای خوش برای کاغذ بسته‌بندی

شرایط تولید سخت‎تر از گذشته شد
آذر ۸, ۱۳۹۶
تاسیس کارخانه کاغذ در گیلان/ «آخال» مشکل آلودگی محیط زیستی نداشته باشد وارد می‌کنیم
آذر ۸, ۱۳۹۶
نمایش همه

مجلس ساماندهی تعرفه‌های کاغذ را در دستور کار قرار داد/ خبرهای خوش برای کاغذ بسته‌بندی

س سندیکای کاغذ و مقوا از آغاز فعالیت مجلس در موضوع کاغذ خبرداد و گفت: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در سامان دادن به مسئله کاغذ، مجلس شورای اسلامی مجدد بر مبنای این تاکید ساماندهی تعرفه‌های کاغذ را در دستور کار قرار داد.
ابوالفضل روغنی گلپایگانی رئیس سندیکای کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در سامان دادن به مسئله کاغذ، مجلس شورای اسلامی مجدد بر مبنای این تاکید ساماندهی تعرفه‌های کاغذ را در دستور کار قرار داد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه قرار است کمیسیون اقتصادی مجلس بازنگری در این زمینه را انجام دهد، افزود: قرار است در مجلس و دولت روی بازنگری بر تعرفه‌های کاغذ کار کارشناسی صورت گیرد و از سوی دیگر بستری فراهم شود تا سرمایه‌گذاران داخلی در این موضوع سرمایه‌گذاری داشته باشند.
روغنی در ادامه با اعلام آغاز پویشی در کشور چین و رونق در بخش کاغذ بسته‌بندی در ایران بیان کرد: در حال حاضر فضای کار در بخش کاغذ بسته بندی خوب است، از این رو شاهد گشایش‌هایی در این حوزه از کاغذ هستیم ضمن اینکه پس از سال‌ها شاهد صادرات این نوع کاغذ به خارج از کشور خواهیم بود.
بر اساس این گزارش، طی روزهای اخیر برخی از کارشناسان حوزه کاغذ از افزایش ۲۰درصدی کاغذ وارداتی خبرداده بودند. از این رو مجلس برای این کالای مهم وارد کار شده و قرار است کار کارشناسی انجام دهد

دیدگاه ها بسته شده است