مدیر عامل جدید شرکت تعاونی اعضای انجمن مدیران کارتن و ورق

عمده ترین جعل اسناد مربوط به اسکناس و اوراق بهادار است
مهر ۱۰, ۱۳۹۶
حمایت مالی از کار نشر نزدیک به صفر است
مهر ۱۰, ۱۳۹۶
نمایش همه

مدیر عامل جدید شرکت تعاونی اعضای انجمن مدیران کارتن و ورق

رزومه آقای مهندس رسول طهماسبی مدیر عامل جدید شرکت تعاونی اعضای انجمن مدیران کارتن و ورق

آقای رسول طهماسبی متولد سال ۱۳۳۸ در تهران پس از اخذ دیپلم متوسطه در سال ۱۳۵۶ در مدرسه عالی بازرگانی در رشته مدیریت بازرگانی مشغول به تحصیل گردیده .

لیکن با توجه به علاقه شخصی و امکان استفاده از تجارب و فنون جدید کشور های پیشرفته تصمیم به ادامه تحصیل در خارج از کشور گرفته و در سال ۱۳۶۱ بعد از اخذ پذیرش از دانشگاه فنی وین به کشور اتریش سفر و در رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار مشغول به تحصیل میگردد.

پس از اتمام تحصیلات در دفتر مرکزی شرکت BAU-MAX در شهر وین اتریش مشغول بکار و با توجه به علاقه شدید و استعداد شخصی در امور بازرگانی علی ارغم تحصیلات در رشته فنی، بتدریج با تلاش فراوان و جلب رضایت مدیران ارشد شرکت مذکور بعنوان کارشناس بارگانی و نهایتاً پس از چند ماه بعنوان مدیر بازرگانی انتخاب و منصوب میگردد.

دوره های آموزشی مختلف طی شده توسط ایشان ، شامل روانشناسی خرید، روانشناسی فروش، تحقیق در عملیات ،همزمان با فعالیت در شرکت مذکور ، نهایتاً ایشان با کوله باری از تجربه پس از ۱۰ سال فعالیت موفق تصمیم به مراجعت به ایران می نماید و در سال ۱۳۷۸ خدمت خود را در کشور مادری آغاز می نماید .

مسئولیتهای اجرایی ایشان در ایران از بدو ورود عبارتند از:

۱- مدیر بازرگانی شرکت یونایتد کمیکال وابسته به گروه صنعتی ملی که تامین عمده مواد اولیه و ماشین آلات تمامی کارخانجات وابسته به گروه صنعتی ملی می باشد.
نتیجه حضور موفق آقای طهماسبی در شرکت مذکور اخذ نمایندگی شرکت آرگولاندا هلند و شرکت S-E-B ایتالیا و حضور در بازارهای آفریقا و روسیه و خاورمیانه بعنوان صادر کننده مواد تولیدی شرکتهای گروه صنایع ملی برای اولین بار می باشد .

۲- از سال ۱۳۸۱ در سمت مدیر بازرگانی پروژه ملی کاغذ سازی مراغه فعالیت می نماید که با توجه به عملیاتی نمودن طرح مذکور از بدو امر در زمینه خرید و تامین و واردات ماشین آلات و مواد اولیه از خارج و داخل کشور کارنامه بسیار موفقی در راه اندازی پروژه مذکور ارائه نموده است .

۳- در سال ۱۳۸۳ که با توجه به اتمام پروژه کاغذ مراغه آقای طهماسبی جذب شرکت پارس خزر گردید(بعنوان مدیر بازرگانی شرکت پارس خزر ) لیکن بدلیل فعالیت این شرکت در شهرستان رشت و مشکلات ناشی از دوری از تهران و همکاری همزمان بعنوان مشاور بازرگانی در شرکت مجد وابسته به وزارت جهاد کشاورزی مدت کوتاهی در شرکت مجد وابسته به وزارت جهاد کشاورزی و مدت کوتاهی در شرکت پارس خزر فعالیت می نمایند.

۴- از سال ۱۳۸۴ آقای رسول طهماسبی با کوله باری از تجارب ارزنده بازرگانی در داخل و خارج از کشور جذب شرکت قند ارومیه گردید ه و بعنوان مدیر بازرگانی منصوب می گردند .
پتانسیل اجرایی و توان کاری ایشان بنحوی بوده که از سال ۱۳۸۶ بطور همزمان مسئولیت بازرگانی یکی دیگر از شرکتهای وابسته به گروه توسعه صنایع شهد از جمله شرکت سهامی عام شهد و مسئولیت فروش شرکت گلفام ارومیه را عهده دار بودند.

۵- از سال ۱۳۹۱ مسئولیت مدیریت عام شرکت بازرگانی پرتاک زا عهده دار شدند و خدمات شایانی در آن شرکت انجام دادند .

۶- در حال حاضر (۱۳۹۳) در شرکت تعاونی اعضای انجمن مدیران کارتن و ورق با سمت مدیریت عامل شرکت مشغول می باشند .

دیدگاه ها بسته شده است