افتتاح ۶ طرح بزرگ صنعتی در رشت
اسفند ۱۹, ۱۳۹۷
پیام تبریک سال جدید استاد اعظمی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۷
نمایش همه

پیش بینی رشد بازدید کننده نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی۲۰۱۹

در هر دوره از برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی بر اساس معیارهای بازار خاورمیانه و روند رشد آن، پیش بینی هایی از سوی دست اندرکاران و برگزار کنندگان نمایشگاه صورت می گیرد

امسال نیز پیش از برگزاری این نمالیشگاه مدیران و برگزار کنندگان نمایشگاه بر اساس آمارهای موجود برای این دوره رشد بازدید کننده نسبت به دوره گذشته را پیش بینی کرده اند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با توجه به سبک و سیاق دانش بنیان برگزاری این نمایشگاه و سیاست گذاری های صورت گرفته نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی ۲۰۱۹با هدفگذاری BtB هر دوره نسبت به گذشته خود رشد بازدید کننده داشته است.

در دوره گذشته و در سال ۲۰۱۷ این نمایشگاه بر اساس پیش بینی های صورت گرفته نرخ رشد ۱۰ تا ۱۵ درصدی در انتظار این دوره خواهد بود.

صنعت چاپ و بسته بندی ایران نیز با انتخابی دقیق در این عرصه بین المللی تا کنون چهارپاویون ملی به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ برپا نموده که تاثیر قابل توجه ای در صادرات و معرفی صنعت چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران در منطقه بهمراه داشته است.

در این دوره با توجه به روند حاکم بر بازار صنعت چاپ و نیاز به تامین کنندگان مواد ا ولیه پیش بینی می شود بازدید کنندگان و متخصصان ایرانی صنعت چاپ و بسته بندی نیزافزایش یابند.

پنجمین پاویون ملی صنعت چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران به سکانداری اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی نیز حضور ی متفاوت را در این عرصه بین المللی تجربه خواهد کرد.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی از ۲۶ الی ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد.

دیدگاه ها بسته شده است