فروش کاغذ سفید سان شاین چین
دی ۲, ۱۳۹۸
اجرای طرح تولید کاغذ از ضایعات نیشکر در شادگان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
دی ۲, ۱۳۹۸
نمایش همه

استاندار مازندران: بانک‌ها چوب لای چرخ تولید نگذارند

استاندار مازندران با تاکید بر رونق تولید در استان، گفت: برخی تولیدکنندگان هیچ انحرافی نداشتند اما شرایط باعث شده تا مشکلاتی برایشان ایجاد شود و لازم است بانک‌ها بجای اینکه چوب لای چرخ تولید بگذارند با تولیدکنندگان همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد حسین زادگان امروز در جلسه ستاد تسهیل رونق تولید مازندران اظهار داشت: واحدهای تولیدی در شرایط اقتصادی  کنونی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصاد جامعه دارند که همه دستگاه‌ها  از واحدهایی که صاحب تکنولوژی هستند حمایت کنند.
وی افزود: متاسفانه شرکت‌هایی که در استان ورشکست شدند زیاد است و باید موانع تولید و  مشکلاتشان را شناسایی  و کمک کنیم تا دوباره  به چرخه تولید برگردند.
حسین زادگان با بیان اینکه بانک‌ها نقش مهمی در زمینه احیای دوباره واحدهای تولیدی دارند، تصریح کرد: پروژه‌ای که توجیه اقتصادی دارد بانک‌ها تسهیلات لازم را پرداخته و با ارزیابی درست و وثیقه مطمئن اقدام به تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی کنند.
استاندار مازندران گفت: در شرایط اقتصادی فعلی حق با تولید کننده است و از کارآفرینانی که در بحث سرمایه‌گذاری انحراف ندارند و توانایی لازم برای تولید را دارند  بانک‌ها همکاری لازم را داشته و چوب لای چرخ تولید نگذارند و تسهیلات را سریع‌تر پرداخت کنند.
حسین زادگان بیان کرد: کمیته‌های مربوطه جهت شناسایی و دلیل شرکت‌های ورشکست شده تشکیل و برای احیای کارخانه و واحدهای تولیدی گام بردارند  تا شاهد رونق تولید و پایداری اشتغال باشیم.

دیدگاه ها بسته شده است