تاثیر بازیافت زباله در زندگی
اسفند ۱۶, ۱۴۰۰
انتقال واحد کارتن سازی یزد به خارج از محدوده شهری
اسفند ۱۶, ۱۴۰۰
نمایش همه

صادرات محصولات کاغذ و مقوا ترکیه

صادرات محصولات کاغذ و مقوا ترکیه در سال ۲۰۲۱ به ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار رسید

بخش مبلمان، کاغذ و محصولات جنگلی ترکیه صادرات خود را ۲۵.۷ درصد در سال ۲۰۲۱ افزایش داد و به صادرات ۷ میلیارد دلاری دست یافت.
صنعت کاغذ و مقوا ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار از این رقم را به خود اختصاص داده است.
صادرات کاغذ و مقوا نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است .
آلیجان دوران، نایب رئیس انجمن صادرکنندگان مبلمان، کاغذ و محصولات جنگلی استانبول، با بیان اینکه صنعت کاغذ ترکیه بازارهای صادراتی موجود خود را در سال ۲۰۲۱ تقویت کرد، گفت: “تولیدکنندگان کاغذ ترکیه در سال ۲۰۲۱ سرمایه گذاری های جدید کارخانه ای در ترکیه و خارج از کشور انجام داده اند. صنعتگران ما نیز در سال ۲۰۲۲ سرمایه‌گذاری‌های جدید زیادی را راه‌اندازی خواهند کرد.
در سال ۲۰۲۲، با سرمایه‌گذاری‌های مداوم، قدرت خود را در صادرات کاغذ و مقوا افزایش خواهیم داد.» مهمترین بازار صنعت محصولات کاغذ و مقوا ترکیه در سال ۲۰۲۱، انگلستان با ۲۵۵ میلیون دلار بوده است، این در حالی است که بیشترین افزایش صادرات در فرانسه با ۹۵ درصد به ثبت رسیده است. پنج کشور برتر در صادرات به ترتیب بریتانیا، عراق، اسرائیل، ایران و آمریکا بودند. صادرات کاغذ و مقوا بسته بندی پیشرو در صنعت در سال ۲۰۲۱در حالی که ترکیه با ۸۳۲ میلیون دلار بزرگترین صادرکننده  کاغذ و مقوا بسته بندی در سال ۲۰۲۱ بوده است، افزایش بیش از ۴۰ درصدی در بخش صادرات نسبت به سال گذشته را شاهد بوده است .
ترکیه رقم صادرات صنعت بسته بندی کروگیت خود را در سال ۲۰۲۱   حدود ۳۷ درصد افزایش داد به ۴۰۵ میلیون دلار رسید.
در طول سال ۱۸۱ میلیون دلار صادرات بسته بندی مقوای غیر کروکیت هم به ثبت رسیده است.

دیدگاه ها بسته شده است