کارخانه لاستیک گتوند درصورت تکمیل برای ۲هزار نفر اشتغال‌زایی دارد

کارخانه کاغذسازی در هشترود راه‌اندازی می‌شود
بهمن ۱۴, ۱۳۹۹
ریسک سرمایه‌گذاری در ایران را کاهش دهیم
بهمن ۱۴, ۱۳۹۹
نمایش همه

کارخانه لاستیک گتوند درصورت تکمیل برای ۲هزار نفر اشتغال‌زایی دارد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کارخانه لاستیک گتوند احیا شود در صورت تکمیل، برای دو هزار نفر اشتغال‌زایی ایجاد می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب گیلانی نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاح یک طرح صنعتی در شوشتر، اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این کارخانه امیدوارم بتوانیم با حمایت دولت به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، شرکت‌های پایین‌دستی را نیز فعال کنیم و مورد حمایت قرار بگیرند.
وی افزود: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به شکل خوبی حضور پیدا کردند که با حمایت از آنها بخش عمده‌ای از مسائل اقتصادی و معضل بیکاری در این شهرستان حل می‌شود چون زمینه آن فراهم است.
نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خوراک نمک از جمله نیازمندی‌های کارخانه است که از پشت سد گتوند با یک فرایند ساده می‌توان آن را تأمین کرد.
گیلانی بیان کرد: با ایجاد این کارخانه و با توجه به اینکه رودخانه در مقطع سد گتوند به طور کامل شور است و به کارون سرازیر می‌شود و تخریب محیط زیستی را به دنبال دارد ولی این کارخانه می‌تواند نمک را از رودخانه بگیرد.
نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کارخانه لاستیک از شهرستان شوشتر احیا شود و به میزان لازم به تولیدات نیاز دارد؛ این کارخانه در صورت تکمیل برای دو هزار نفر اشتغال‌زایی دارد.
گیلانی افزود: همچنین کارخانه تولید کاغذ که ۲۳ سال قبل ساخته و بعد هم تعطیل شد، دوباره افتتاح شده و در حال حاضر به دنبال به روز رسانی آن هستیم؛ بیش از ۹۰ درصد کارخانه افتتاح شده فقط برای اورهال شدن آن نیازمند کارشناسان هندی هستیم.
نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل زنجیره صنایع پایین‌دستی از دیگر درخواست‌های موردنیاز برای شهرستان شوشتر است.

دیدگاه ها بسته شده است