کارخانه چوب و کاغذ مازندران در ورطه تعطیلی/ انتقاد از بی‌توجهی وزیر جهاد کشاورزی

ششمین جشنواره ملی تعالی در مدیریت تعاونی
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶
بهره برداری از کارخانه تولید کاغذ شبه کرافت و مقوا در قشم
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶
نمایش همه

کارخانه چوب و کاغذ مازندران در ورطه تعطیلی/ انتقاد از بی‌توجهی وزیر جهاد کشاورزی

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: کارخانه چوب و کاغذ مازندران در ورطه تعطیلی است و بیش از ۲ هزار و ۴۵۰ پرسنل این کارخانه درگیر این مسأله هستند.
محمد دامادی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس، نمایندگان مردم مازندران در مجلس و وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط با حل مشکلات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که یکی از تولیدات اصلی کشور در زمینه کاغذ است و در خاورمیانه نظیر آن را نداریم برگزار شد که وزیر جهاد کشاورزی حتی یک بند از صورت جلسه را اجرا نکردند.

وی بیان کرد: مگر می‌شود رئیس قوه مقننه جلسه آن هم براساس ضرورت برگزار کنند چرا نباید وزیر جهاد کشاورزی به این موارد توجه کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اعلام اینکه کارخانه چوب و کاغذ در ورطه تعطیلی است، تصریح کرد: بیش از ۲ هزار و ۴۵۰ پرسنل درگیر این مسأله هستند و هر روز گرفتاری داریم و کارگران ما دو یا سه ماه حقوق خود دریافت نمی‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: ژنراتور ۱۵ میلیاردی را آقایان ۲ میلیارد فروختند سؤال ما این است مگر می‌شود ژنراتور با آن عظمت را زدوبند کنند.

دامادی با انتقاد از بی‌توجهی وزیر جهاد کشاورزی، گفت: کارخانه چوب و کاغذ مازندران نامی آشنا برای صنعت کشور و مازندران که نقش مؤثری در اشتغال‌زایی به همراه داشته که باید بیشتر به این صنعت توجه شود.

دیدگاه ها بسته شده است