مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تعاونی 1396

مصاحبه با آقای مهندس طهماسبی مدیر عامل شرکت تعاونی
May 15, 2017
A seminar on boilers and steam system
July 29, 2017

گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 1395

ضمن عرض سلام و خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، حضور سهامداران محترم و همچنین بازرس محترم شرکت تعاونی را در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تعاونی تولیدی توزیعی،اعضای انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق گرامی میدارد. خداوند بزرگ را شاکریم که در شرکت تعاونی بر اثر کار گروهی در راستای توسعه صنعت کشور و شکوفایی اقتصاد ایران عزیزمان با اتکا به حمایتهای الهی و همینطور سهامداران محترم گامهای موثری برداشته شده است .
در سال 95 با توجه به وضعیت اقتصادی کشور با تشکیل جلسات مختلف هیئت مدیره که جمعاً 32 جلسه حدود784 نفر ساعت می باشد، توانستیم ضمن خدمات مختلفی که به اعضاء محترم ارائه نمودیم جمعاً حدود ده هزار تن کاغذ داخلی و خارجی خرید و فروش نماییم و همینطور به لطف الهی موفق شدیم بین بقیه شرکتهای تعاونی در سطح کشور به درجه افتخار تعاونی برتر نائل گردیم .

لذا در این مکان فرصت را غنیمت شمرده و مراتب قدردانی و تشکر هیئت مدیره را از شما سهامداران بزرگوار و دست اندر کاران صنعت کارتن و ورق و همینطور از تمامی کارکنان شرکت تعاونی اعلام داشته و اظهار میدارد که شرکت تعاونی بدون همیاری و تلاش و همگرایی عزیزان مسئول در این شرکت قادر به هیچ توفیقی نبود .
بخشی از اقدامات صورت پذیرفته در شرکت تعاونی را فهرست وار جهت استحضار شما عزیزان معروض میدارد:
1- با توجه به تأسیس کارخانه های مختلف کاغذ سازی و به وجود آمدن مشکلات بنیادین در کارخانه های قدمت دار کشور که موجب مشکلات اقتصادی برای کشور عزیزمان ایران می شد ، شرکت تعاونی را برآن داشت که در راستای حمایت اقتصادی از تولید کنندگان کارتن و کاغذ گام برداشته وعلاوه بر حمایت مالی از تولید کنندگان داخلی کاغذ ، کمک موثری برای تولید کنندگان ورق و کارتن باشد .
2- با توجه به مشکلات اقتصادی برای کارتن سازها ، شرکت تعاونی در راستای بهبود این معضل وارد عمل شده و پیشنهاد فاینانس خرید برای اعضاء تعاونی را اعلام نمود که مورد استقبال اکثریت اعضاء محترم قرار گرفت به قسمی که شرکت تعاونی بالغ بر

4000 تن کاغذ خارجی و داخلی در سال 95 نقداً خرید و به صورت اعتباری حتی تا شش ماهه بین اعضاء خود تقسیم نمود .
3- در راستای ارتقای دانش پرسنل فنی و اداری اعضاء ، شرکت تعاونی اقدام به تشکیل سمینار های مختلف در سال 95 نمود که اعم آن عبارتند از :
– سمینار آموزش علمی و کاربردی چاپ بر روی کارتن جهت اپراتورها ؛
– سمینار بررسی موارد مورد نیاز دیگ بخار ، توسط کارشناسان ماشین سازی اراک ؛
– آموزش علمی و کاربردی چاپ بر روی کارتن جهت کارشناسان فنی و فروش ؛
– سمینار تصفیه فاضلاب صنعتی ، محاسبه کنترل مقدار BOD وcod ؛
– شناخت انواع کاغذ و مقوا و کاربرد آن در کارتن سازی )2 جلسه ) ؛
– سمینار بازرگانی ؛
– سمینار ارزش افزوده ؛
-سمینار بیمه و اطفاء حریق؛
– سمینار اصلاحیه مالیاتهای مستقیم ؛
– سمینار کمکهای اولیه ؛
– سمینار بازیافت حرارت در مقیاس صنعتی ؛
– سمینار تأثیرات طراحی و ساخت کلیشه در چاپ کارتن ؛
– سمینار سیستمهای انتقال مرکب در ماشینهای چاپ که در 4 جلسه برگزار گردید؛
– سمینار آموزشی چسب نشاسته ؛
4- با توجه به طراحی سایت تعاونی به دو زبان فارسی و انگلیسی موجب گردید که شرکت تعاونی در بازار های بین المللی نیز شناخته شده به قسمی که در سفر اخیر ریاست محترم جمهور فنلاند به ایران و نشست تجاری این کشور با میهن عزیزمان ایران در هتل اسپیناس پلاس از صنایع سلولزی فقط از شرکت تعاونی دعوت به عمل آمد، و همین طور مراجعه بازرگانان آلمانی و سوئدی و چینی به دفتر تعاونی ، که این موضوع نشانگر عملکرد مثبت تعاونی در بازار می باشد .

5- حضور شرکت تعاونی در نمایشگاه شانگهای چین و استقبال تجار چینی از شرکت تعاونی ، حاصل بعمل آمد که شرکت تعاونی در آینده در نمایشگاههای بین المللی کشورهای همسایه نیز شرکت نماید تا برای صادرات اقدام به بازاریابی نماید .
6- شرکت تعاونی تصمیم دارد که در همه عرصه های این صنعت مخصوصاً آموزشی ( سمینارها )تجاری ( خرید و فروشها ) اقتصادی ( اعطاء اعتبار مالی ) و خدماتی ( انواع بیمه های مختلف )گام های موثر بر دارد .
در خاتمه متذکر می گردد که مقدار خرید و فروش در شرکت تعاونی بستگی به نیاز خرید اعضاء تعاونی از این شرکت می باشد و با سوابق شرکت تعاونی تا به امروز این نتیجه حاصل گشته که این شرکت با توان بالا آمادگی ارائه خدمات در همه زمینه ها برای اعضاء خود دارد بنابراین آرزومندیم که اعضاء تعاونی حداقل 3% از نیاز خود را از طریق شرکت تعاونی تأمین نمایند تا در آینده شاهد همبستگی بیشتر در تعاونی گردیم
گزارش صورتهای مالی توسط مدیر مالی به استحضار اعضاء محترم خواهد رسید .
موفق و موید باشید .

Comments are closed.