برنامه راه اندازی ۱۵۰۰ واحد صنعتی راکد
خرداد ۲۵, ۱۳۹۹
انتقال نماد شرکت‌ کاغذ پارس از فرابورس به بورس
خرداد ۲۵, ۱۳۹۹
نمایش همه

تکمیل و راه اندازی ۱۲ طرح صنعتی ویژه در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: در راستای تکمیل پروژه های اقتصادی مقاومتی استان زنجان در سال جهش تولید، امسال ۱۲ طرح صنعتی ویژه در استان مصوب شده است که تا پایان سال به بهره برداری می رشند.

 

به گزارش شاتا، ناصر فغفوری در خصوص مشخصات این طرح ها گفت: طرح صنعتی سپهر پلاستیک و نیز طرح تولید پدیده شیمی غرب از جمله این طرح ها می باشد که با راه اندازی آنها زمینه اشتغال ۲۱۰ نفر فراهم می شود.
می ادامه داد: واحد فولاد البرز ناب آرش یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی در دست اجرا می باشد که با تکمیل آن زمینه اشتغال برای ۹۰۰ نفر در استان فراهم می شود.
فغفوری یادآور شد: تکمیل زنجیره صنایع برق و الکترونیک و توسعه تولید مقوای دوبلکس و کاغذ چاپ و تحریر از جمله طرح های در دست اقدام است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: واحد تولیدی سرجین بافت یکی دیگر از واحدهای بزرگ استان به شمار می رود که با راه اندازی آن زمینه برای اشتغال یکهزار نفر در استان فراهم می شود.
به گفته این مقام مسئول تکمیل طرح توسعه اطلس جین، راه اندازی طرح صنعتی تولیدی سیوان، راه اندازی طرح صنعتی پدیده شیمی قرن، نورد فولادکاران افق، ذوب آهن نگین کاسپین و تکمیل طرح جهان نمو از جمله سایر طرح های صنعتی مصوب استان در سال جهش تولید می باشد.

دیدگاه ها بسته شده است